1)   Returul pentru incident

 

Orice solicitare de returnare a produselor de catre Client, trebuie sa fie autorizata in scris de catre Furnizor. Solicitările de retur pentru incident trebuie să se refere la bunuri care sunt defecte sau care nu corespund bunurilor comandate sau cu dreptul de retragere.

Produsele considerate neconforme sau defecte, pot fi înlocuite numai după o examinare de către Furnizor. În acest caz, costul de transport va fi perceput de furnizor.

 

Deseo.ro își rezervă dreptul de a nu rambursa Clientului în următoarele cazuri:

- produs care nu este intact sau al cărui ambalaj original (cutie de pantofi, sac de praf) lipsește sau este deteriorat;

- retururi neautorizate in scris sau care se primesc dupa termenele stabilite.

- In cazul defectului sau neconform sau necorespunzator bunurilor comandate, este necesara efectuarea cererii de retur, in termen de 5 zile de la primirea comenzii indicate pe urmarire.

Pentru a începe cererea de retur trebuie să urmați următoarele instrucțiuni:

-Accesați sectiunea „Profil”

-Accesati sectiunea „Istoric si detalii ale comenzilor”.

-Selectați „detalii”, pentru comanda de returnat

-Navigati in sectiunea „Retur Marfa” si scrieti o explicatie referitoare la motivul returnarii.

-Faceți clic pe „Solicita o returnare”.

In cazul returului pentru incident, veti fi contactad de catre un reprezentant pentru a furniza imagini si explicatii aditionale, in legatura cu neconformitatea produsului.

-Așteptați e-mailul cu instrucțiuni în termen de 48 de ore lucrătoare (de asemenea, verificați spam-ul)

 

 

2) Dreptul de retragere

 

In cazul in care clientul nu este multumit de produsul primit, acesta poate face returul in termen de 15 zile de la livrarea comenzii, indicate pe tracking.

 

Pentru a începe cererea de retur trebuie să urmați următoarele instrucțiuni:

-Accesați sectiunea „Profil”

-Accesati sectiunea „Istoric si detalii ale comenzilor”.

-Selectați „detalii”, pentru comanda de returnat

-Navigati in sectiunea „Retur Marfa” si scrieti o explicatie referitoare la motivul returnarii.

-Faceți clic pe „Solicita o returnare” pentru produsul pentru care intenționați să îl returnați

- Apoi faceți clic pe „Trimite cererea”

-Așteptați e-mailul cu instrucțiuni în termen de 48 de ore lucrătoare (de asemenea, verificați spam-ul)

Deseo.ro își rezervă dreptul de a nu rambursa Clientului în următoarele cazuri:

- produs care nu este intact sau al cărui ambalaj original (cutie de pantofi, sac de praf) lipsește sau este deteriorat;

- retururi neautorizate in scris sau care se primesc dupa termenele stabilite.

 Puteți returna articolele supuse reconsiderării în mod independent cu curierul dumneavoastră de încredere sau folosind curierii noștri. Costurile respective de retur pentru produse vor fi întotdeauna suportate de dumneavoastra. Daca alegi serviciul nostru de expediere, va trebui sa achiti in avans platind online pe platforma noastra suma cu cel putin 24 de ore inainte de preluarea curierului desemnat de noi.